Personuppgiftspolicy

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer i vår cookiepolicy.

Läs mer

Vecka 1: Vänj kroppen vid fysisk rörelse

Anna Tennmark och Philip Lailani är personliga tränare.
Foto: CORNELIA NORDSTRÖM

Här är dina träningspass för vecka 1. 

Du ska genomföra tre pass med några olika övningar i veckan. 

Här finns tre pass med övningar du kan göra hemma, men också ett utepass om du vill variera med att träna utomhus. Då kan du ersätta ett inomhuspass med ett utomhuspass. 

Vill du träna mer utomhus går det också bra.

Vecka 1 börjar vi lite försiktigt för att vänja kroppen vid fysisk rörelse. 

Här finns också en utmaning för dig som gillar att göra det där lilla extra!

Expressen Premium

Läs Premium gratis i en månad

Läs alla artiklar gratis i en månad, därefter är priset 69 kr/mån. Digital prenumeration. Ingen bindningstid.

Genom att klicka på “Starta premium – 1 mån gratis” godkänner du våra prenumerationsvillkor och bekräftar att du tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

Forskare: Så ineffektivt är proteinpulver efter träning

Ny studie: "Kommer väcka stor uppmärksamhet"

”Husdrömmar”-Marie säljer unika villan: ”Det ska vi göra nu”

Se bilderna från exklusiva hemmet i Höganäs • Så går det med huset i Italien

De klädde sig bäst på ”Guldbaggen” 2021

Höga slitsar, för säkra kort och två riktiga fullträffar