Tanya Jaksha får dagligen en komplimang om sitt utseende. Foto: FacebookTanya Jaksha får dagligen en komplimang om sitt utseende. Foto: Facebook
Tanya Jaksha får dagligen en komplimang om sitt utseende. Foto: Facebook
Hon är mamma till tre barn. Foto: FacebookHon är mamma till tre barn. Foto: Facebook
Hon är mamma till tre barn. Foto: Facebook

Mamma Tanya blir utbjuden 100 gånger i månaden

Publicerad

Trebarnsmamman blir utbjuden cirka 100 gånger i månaden och får ofta möjlighet att gå på lyxiga dejter.

Nu berättar hon om sitt glamorösa singelliv:

– Jag får en komplimang varje dag, säger hon.

50-åriga Tanya Jaksha hade inte det bästa självförtroendet när hon var yngre. Människor i hennes närhet tyckte alltid att hennes syster var den snygga av dem.

Men i dag har trebarnsmamman, från Nebraska i USA, en av de mest framgångsrika dejtingprofilerna för sin ålder, skriver Mirror.

Tanya Jaksha blir utbjuden 100 gånger i månaden.Foto: Facebook

Använder exklusiv dejtingsida

Den dejtingsida som Tanya använder sig av heter "Beautiful People". Sidan låter användarna betygsätta varandra baserat på utseendet.

Endast "snygga" personer får vara medlemmar på sajten.

– Det är precis som att vara modell. Om du har ett fördelaktigt utseende så kommer folk att tycka att du är intressant och rösta "ja". Jag gick med för att jag var nyfiken på om jag ens skulle bli insläppt, berättar Tanya för Mirror.

Hon är medlem på en exklusiv dejtingsida.Foto: Facebook

"Intelligens är ett måste"

När 50-åringen blev godkänd av administratörerna på dejtingsidan blev hon både smickrad och glad. Hon blir väldigt ofta utbjuden på häftiga dejter via sajten.

– En kille skickade en limousine som körde mig till en annan delstat. Väl där fick jag ett eget hotellrum. Det var väldigt kul, berättar hon och forsätter:

– Men för mig kan en bra dejt bara innebära ett par drinkar på en bar. Intressanta konversationer och intelligens är ett måste för mig.

För Tanya är det viktigt med intelligens.Foto: Facebook

Får komplimanger dagligen

Tanya berättar att hon blir utbjuden cirka 100 gånger i månaden. Hon blir smickrad varje gång någon ger henne en komplimang.

– Jag får en komplimang varje dag och ju äldre jag blir, desto mer uppskattar jag det. 

Hon lägger ner mycket tid på att hålla sig ung samt se ungdomlig ut.

– Jag vet att jag inte ser ut som jag gjorde för 20 år sedan. Men jag försöker att undvika alla tecken på åldrande så länge som möjligt. Det är fascinerande, nästan som en sport. 

Tack för att du hjälper oss!

Även om vi alltid försöker skriva helt korrekt kan det ibland smyga sig in felaktigheter. Därför uppskattar vi din hjälp. Skriv i meddelande-rutan nedan vad som är fel i artikeln eller vad du vill klaga på. Vi rättar alla fel och är generösa med genmälen.

Stort tack!

Tack!

Din rättelse har skickats vidare till redaktionen!

En redaktör kommer att läsa din rättelse så snart som möjligt. Tack för att du hjälper oss!

Thomas MattssonAnsvarig utgivare

Jag vill att Expressen ska vara den tidning som är mest generös med genmälen, rättelser samt hur vi redovisar eventuella klander från Pressens Opinionsnämnd.

Expressens ambition är tydlig. I vår "Kvalitetspolicy" slår jag fast att det som publiceras ska vara korrekt. Mitt första beslut som chefredaktör var att införa en fast plats i tidningen och på sajten för korrigeringar. Men vi är människor. Som gör misstag, blir lurade eller stressas till slarv. Det är några förklaringar till fel i medier, men de ursäktar ändå inte redaktionen om någon utsätts för publicitetsskada.

Expressen står bakom de "Etiska regler för press, radio och tv" som formulerats av Publicistklubben, Svenska Journalistförbundet, Tidningsutgivarna, Sveriges Tidskrifter, Sveriges Radio, Sveriges Television samt Utbildningsradion.

"Reglerna är mer av tumregler än en formell regelsamling", konstaterar Allmänhetens Pressombudsman (PO). Vad som är god pressetik måste avgöras från fall till fall och det finns inga exakta svar. Men det är bra att saken diskuteras.

Expressen talar ofta och gärna klarspråk, vi granskar och vi avslöjar; det hör journalistiken till att inte alla kommer att uppskatta det vi berättar. Om du anser att du utsatts för en publicitetsskada är det snabbaste sättet att få upprättelse att kontakta oss: mejla till rattelse@expressen.se eller ring vår nyhetsdesk på telefon 08-738 30 00. Men det går också att göra en så kallad PO-anmälan för att få en pressetisk prövning.


Till Expressens startsida

Mest läst i dag