Personuppgiftspolicy

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer i vår cookiepolicy.

Läs mer

Vill du också synas bättre i Almedalen?

Almedalen med Expressen TV.
Per Bolund, bostadsminister, Adam Cocozza, VD Botrygg, Marie Linder, förbundsordförande hyresgästföreningen och Johan Castwall, exploateringsdirektör, Stockholm stad, deltog i ett seminarium i samarbete med Botrygg – med programledaren Lisah Silfwer.Foto: SVEN LINDWALL
Jan Eliasson pratade om bostadsbyggande i Expressens lounge.Foto: LISA MATTISSON
Maud Olofsson, tidigare partiledare för Centern, Oscar Stege Unger, Wallenberg Foundations, Joakim Karlsson, Newton utbildning och Samira Mchaiter, HSB Stockholm, deltog i ett seminarium om framtidens kompetens med programledaren Lisah Silfwer.Foto: SVEN LINDWALL

Vill du synas bättre och nå ut med ditt budskap i Almedalen?

Konkurrensen är stenhård, förra året var det närmare 3700 evenemang och 42.000 unika besökare.

Bli Expressens mediepartner – och få plats på Almedalens största arena.

Med Expressen som mediepartner får du tillgång till Almedalens bästa arena och allt runt i kring. Projektledning, inbjudningar av paneldeltagare, moderator, tv-sändning och marknadsföring.

- Expressen har den starkaste närvaron av alla mediehusen i Almedalen. Det är allt annat än enkelt att nå ut i bruset, men vi har hittat en kombination som fungerar och som våra mediepartners varit mycket nöjda med, säger Anna Gullberg ansvarig för Expressens redaktionella partnersamarbeten.

Samtalen i Almedalen sänds live

Samtalen sänds live och leds av en av Expressen TV:s erfarna programledare. Självklart går de att se under lång tid på expressen.se och kan delas på egna plattformar.

– Tack vare ett starkt koncept som kombinerar tidning, live-tv och ett välorganiserat event på en central plats i Almedalsvimlet lyckas vi med att skapa en högintressant arena för viktiga samhällsfrågor som via Expressen som partner får stark räckvidd och högt engagemang, säger Anna Gullberg.

Expressen hade i fjol över 100 programpunkter, ca 200 gäster på scenen och i loungen. Vi fortsätter att satsa på Almedalen 2020.  

Kontakta oss redan i dag för mer information:

Almedalenpartner@expressen.se