På tisdagen suddade Google ut sin gamla logga – och presenterade en helt ny.
Förändringen av den grafiska profilen är en del av Googles arbete med att anpassa sig till mindre, mer mobila plattformar, skriver Bloomberg.
En av de saker som skiljer den nya logotypen från den gamla är att typsnittet saknar seriffer, alltså klackar på bokstäverna.
Även färgerna har justerats något för att sticka ut tydligare och lyfta nyanserna, skriver Bloomberg.
"Förväntar sig att Google ska hjälpa till var som helst"
I en bloggpost skriver Google att den nya logotypen tagits fram för att den ska passa "i en tid då användare rör sig mellan olika enheter och typer av funktioner".
"Användare förväntar sig att Google ska hjälpa till varsomhelst och närsomhelst [...] oavsett om det är i mobiltelefonen, tv:n, klockan eller instrumentpanelen i bilen", skriver Googles Tamar Yehoshua och Bobby Nath i blogginlägget.
Google säger också adjö till den lilla blå "g"-ikonen och ersätter den med en symbol som följer den nya loggans utseende.
Bildade nya bolaget Alphabet
Ändringen av loggan är bara en av de förändringar som Google offentliggjort den senaste tiden.
Googles medgrundare Larry Page och Sergey Brin skapade Alphabet för att få ordning på Googles spretiga och otympliga organisation, där Alphabet kommer att fungera som ett moderbolag till Google, Life Sciences och Calico.