Personuppgiftspolicy

Vi vill informera dig om vår policy som beskriver hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

Roxette släpper ny version av "The Look"

Roxette har gjort det igen.

I samarbete med KappAhl har succéduon spelat in en ny version av hitlåten "The Look" - i exakt samma studio som låten spelades in i 1988.

Se videon med Per Gessle och Marie Fredriksson här.

Roxette och deras hitlåt "The Look" har gett namn åt KappAhls höstkampanjer.

I samband med det har Per Gessle och Marie Fredriksson gjort en uppdaterad version av låten.

"The Look (2015 Remake)" är inspelad i X-Level Studio i Stockholm, samma studio som The Look spelades in i första gången 1988.

Nyinspelningen har gjorts i samarbete med den svenska producentduon Addeboy vs. Cliff.
- Så fort jag hörde Addeboy vs. Cliffs musikaliska idéer till "The Look" visste jag att det kommer att bli bra. Låten känns underbar och låter som en hit. En gång till. För mig står den för kaxig, ung, pilsk powerpop som får mig att skratta och le och leva vidare. "The Look" är såklart dessutom en ypperlig titel på en klädeskampanj, säger Per Gessle i ett pressmeddelande.

Temat i KappAhls kampanjer handlar om stil och personlighet – The Look.

 

LÄS MER:

KappAhl & McCartney släpper ny kollektion.

Annons:
Expressen Refunder Kalkylator

Logga in för att följa

Det är gratis och går snabbt!