Det är i ett videoklipp i veckan som den populära Youtube-profilen Felix ”Pewdiepie” Kjellberg, 27, provar en ny typ av tjänst, där man kan beställa olika saker för en billig penning.
Själv väljer han att betala två män i Indien för att de ska "dansa i djungeln" och leverera ett video-budskap som han själv formulerar. Tjänsten kostar fem dollar, motsvarande runt 45 kronor.
LÄS MER: Pewdiepies besked om att lägga ner sin kanal: "Skämt"
Men när han klickar på videon som han beställt och männen börjar dansa, rullar de fram en skylt med texten "Död åt alla judar". De fortsätter att dansa och börjar skratta våldsamt, medan de håller upp skylten.
Felix ”Pewdiepie” Kjellberg själv väljer att hålla handen för munnen och han sitter tyst en stund innan han ber sina tittare om ursäkt.
– Jag är ledsen, trodde inte att de skulle göra detta. Jag känner mig delvis ansvarig för detta, säger han, men tillägger att han ger tjänsten högsta betyg, fem stjärnor, eftersom den levererade vad han beställt.
Säger sig älska judar
Han upprepar att han är ångerfull.
– Jag mår inte bra. Jag är inte stolt över detta. Jag är inte antisemit, så tro inte det om mig. Ni kan inte hålla mig an... jag älskar judar, fortsätter han.
LÄS MER: Pewdiepie avstängd från Twitter efter IS-skämt
Klippet har visats närmare sex miljoner gånger - och ursäkten har inte imponerat på flera av hans många följare. Kritik har spridits på sociala medier.
"Det här var så förolämpande för mig, både som en israelisk jude och som en av dina beundrare", skriver en person på Twitter.
En annan skriver: "Jag är jude och en av dina följare och det här var helt onödigt".
https://twitter.com/SagivMarom2001/status/819566401400799234
Ytterligare en skriver att Pewdiepie gått över gränsen och han nu kommer att förlora judiska följare.
https://twitter.com/alicialycray/status/819513410471628800
Pewdiepie har runt 52 miljoner följare. Under 2015 omsatte hans privata bolag Pewdie Productions drygt 75 miljoner kronor, med ett rörelseresultat på 70 miljoner kronor.
Följ Expressen Nöje på Facebook - där kan du kommentera och diskutera våra artiklar.