Paret visar upp sitt lyxiga leverne. Foto: PRIVAT.Paret visar upp sitt lyxiga leverne. Foto: PRIVAT.
Paret visar upp sitt lyxiga leverne.  Foto: PRIVAT.

Ica-Ulfs lyxliv med yngre kärleken

Publicerad

Paul Tilly har valt att lämna landet med kärleken Isabella. 

Nu visar paret upp sitt nya lyxiga liv på Instagram.

"Älskar vår nya lägenhet, titta bara på utsikten. Nytt land, nytt hem och ny energi, skriver Isabella Staberg på Instagram. 

Skådespelaren Paul Tilly, mer känd som Ica-Ulf har tröttnat på det svenska klimatet och flyttat utomlands. Paret har i stället flyttat till lyxiga Marbella.  

– Hej sol, bad, golf och övrigt livsnjuteri. Bye bye grådask, ångest och blek som en vampyr året runt, skriver han på sin Instagram. 

Paul Tillys karriär fick sig en rejäl skjuts för 16 år sen när Ica började göra reklamsåpor som blev mycket framgångsrika. Tilly har haft en av huvudrollerna sen start. 

https://www.instagram.com/p/BdSWUkaHppZ/?taken-by=bellastaberg

– Det är otroligt att det kan ha hållit på så här länge. Att man har gjort det här så sjukt många år, säger han till Extra. 

 

LÄS MER: Mystiska porrinlägg på profilens konto

 

Trots flytten kommer skådespelarjobbet att fortsätta precis som vanligt. Reklamfilmerna spelas nämligen in varannan månad. 

Med sig till Marbella har han sin nya kärlek Isabella Staberg, 25 år gammal. 

https://www.instagram.com/p/Bdnxmwaln8O/?taken-by=paultilly

Efter julen gick flyttlasset och paret ska ha flyttat i en lyxig våning och terrass med utsikt över soliga Marbella. 

Det är inte bara kärleken Isabella som följer med Tilly till Spanien, utan även hennes hund. 

https://www.instagram.com/p/Bd2D9CJFjQH/?taken-by=paultilly

– Första veckan avverkad, tar nya tag inför nästa veckas plågsamma lidande, skrev skådespelaren på sin Instagram.

Paul Tilly verkar leva det goda livet i Spanien. Han jobbar en vecka  månaden och resten av tiden kan han spendera med sin kärlek i värmen.

Paul Tilly om jobbet i framtiden 

Det har funnits tankar om att sluta med inspelningarna flertalet gånger men det är inget som har blivit av. 

– Det är klart att tankarna har slagit en. Jag har tänkt ”hur länge ska jag hålla på med det här, jag kanske kör ett år till eller två”, sen har det bara rullat på.

 

LÄS MER: Planerna som kunde stoppat Paul Tilly 

 

Efter alla åren ser han ingen anledning att sluta. Reklamfilmerna spelas in sex veckor om året, en vecka varannan månad, och Paul Tilly tycker fortfarande att det är lika roligt. Det är också fler än han som har varit med sedan starten och när det är dags för inspelning ser han det mest som en chans att träffa vännerna.

– Jag trivs med det, så det finns ingen anledning att sluta än, säger han om framtidsplanerna.

Tack för att du hjälper oss!

Även om vi alltid försöker skriva helt korrekt kan det ibland smyga sig in felaktigheter. Därför uppskattar vi din hjälp. Skriv i meddelande-rutan nedan vad som är fel i artikeln eller vad du vill klaga på. Vi rättar alla fel och är generösa med genmälen.

Stort tack!

Tack!

Din rättelse har skickats vidare till redaktionen!

En redaktör kommer att läsa din rättelse så snart som möjligt. Tack för att du hjälper oss!

Thomas MattssonAnsvarig utgivare

Jag vill att Expressen ska vara den tidning som är mest generös med genmälen, rättelser samt hur vi redovisar eventuella klander från Pressens Opinionsnämnd.

Expressens ambition är tydlig. I vår "Kvalitetspolicy" slår jag fast att det som publiceras ska vara korrekt. Mitt första beslut som chefredaktör var att införa en fast plats i tidningen och på sajten för korrigeringar. Men vi är människor. Som gör misstag, blir lurade eller stressas till slarv. Det är några förklaringar till fel i medier, men de ursäktar ändå inte redaktionen om någon utsätts för publicitetsskada.

Expressen står bakom de "Etiska regler för press, radio och tv" som formulerats av Publicistklubben, Svenska Journalistförbundet, Tidningsutgivarna, Sveriges Tidskrifter, Sveriges Radio, Sveriges Television samt Utbildningsradion.

"Reglerna är mer av tumregler än en formell regelsamling", konstaterar Allmänhetens Pressombudsman (PO). Vad som är god pressetik måste avgöras från fall till fall och det finns inga exakta svar. Men det är bra att saken diskuteras.

Expressen talar ofta och gärna klarspråk, vi granskar och vi avslöjar; det hör journalistiken till att inte alla kommer att uppskatta det vi berättar. Om du anser att du utsatts för en publicitetsskada är det snabbaste sättet att få upprättelse att kontakta oss: mejla till rattelse@expressen.se eller ring vår nyhetsdesk på telefon 08-738 30 00. Men det går också att göra en så kallad PO-anmälan för att få en pressetisk prövning.


Följ Expressen Nöje på Facebook - där kan du kommentera och diskutera våra artiklar.


Annons:
Till Expressens startsida

Mest läst i dag