Britney Spears, 32, är virvelvinden som slog igen på slutet av 90-talet. Sedan dess har hon kraschat och rest sig igen flera gånger.
Många gånger har hon synts på annonspelare och i stora kampanjer. Stjärnan har varit ansiktet utåt för företag som Toyota, Pepsi, Elizabeth Arden, Proactiv, och Nissan.
Hon har även sin egen parfymserie.
Nu har popstjärnan bestämt sig för att ge sig in i klädbranschen - och hon gör det med en egen kollektion av underkläder och svala plagg att sova i.
"Min vision är…"
"The Intimate Britney Spears" innehåller vintageinspirerade underklädesset och sovkläder som kimonos, linnen och shorts.
– Alla kvinnor ska känna sig trygg och vacker i det hon sätter på sig. Min vision för The Intimate Britney Spears är att skapa plagg som är sexiga, lyxiga och sköna på samma gång. Jag ser fram emot att presentera kollektionen eftersom jag tycker att vi lyckats med precis det, säger Britney Spears i ett uttalande.
Britney är inte helt ny i branschen. 2010 gästdesignade hon en badkollektion för klädkedjan Candie's. Då var det de hårt retuscherade bilderna som fick mest uppmärksamhet.
Se Britneys stilresa i bildspelet ovan.