Pressrelease från Janssons Bilbärgning AB

Publicerad 23 aug 2019 10:25

Uppdaterad 23 aug 2019 10:26

Bilbärgningstjänster till fasta priser – billigare än självrisken

Janssons Bilbärgning är en snabbt växande bärgningstjänst som erbjuder kunder att bärga bilen i Stockholm till fasta priser och utan överraskningar – oftast till ett lägre pris än självrisken. Förr eller senare är olyckan framme för i stort sett alla. När det väl inträffar är det en trygghet att veta att det finns snabb hjälp att få. Det finns många saker att tänka när man anlitar en bilbärgningsfirma. Vem är det egentligen man kan lita på som kommer utföra bilbärgning på bilen och utan att kosta en hel förmögenhet?

Trygg bilbärgning till ett fast pris

Är man i behov av en snabb och effektiv bilbärgning i Stockholmsområdet står Janssons Bilbärgning till tjänst. Bärgningsfirman har lång erfarenhet i branschen, och deras målsättning är att kunder ska känna sig trygga med deras service. De erbjuder professionell, erfaren och kompetent personal som gör sitt yttersta för att hjälpa kunden vidare – till ett fast och bra pris och som är billigare än själva självrisken på försäkringen.

Oavsett typ av trafiksituation; punkterat bildäck, om kunden kört i diket eller krockat, batteriet har slocknat, om bensintanken är tom, eller andra typer av startproblem - Janssons Bilbärgning kommer med hjälpen omedelbart. I de flesta fall så fixar de problemet direkt på plats, och är det till exempel batteriet som har dött, så hjälper de kunden att montera ett nytt och forsla bort det gamla till återvinningen. Allt för att kunden ska slippa tänka på att boka tid hos verkstan. Ambitionen är att deras kunder ska kunna vara tillbaka på vägen snabbast möjligt och kunna fortsätta färden mot slutmålet. Bärgningstjänsten strävar efter att avsevärt minimera stilleståndstiden och minskar därmed kostnaderna avsevärt genom att snabbt få förarna vidare igen. Givetvis erbjuder de även ansvarsförsäkring vid bilbärgningen.

Hos Janssons Bilbärgning är alla kunder välkomna oavsett vilken typ av fordon de behöver hjälp med. Deras bärgningsbil kan hantera allt från motorcykel till bilar och tyngre lastbilar. Oavsett om fordonet står vid vägkanten, i diket och är i behov av akut bilbärgning, eller om det är hemma på parkeringsplatsen så kan Janssons Bilbärgning hjälpa.

Toppservice – på plats inom en timmes tid

En annan av Janssons Bilbärgnings styrkor är att de har en dygnet runt service där kunder kan ringa när som helst på dygnet. Bilbärgningstjänsten rycker även ut i akuta situationer och kan komma extra snabbt för den som får problem med fordonet norr om Stockholm: Sollentuna, Kista, Upplands Väsby, Märsta, Täby, Bromma, Kungsängen, Jakobsberg. Deras ambition är att vara på plats med bärgare i Stockholm inom en timmes tid.

Ytterligare en fördel med Janssons Bilbärgning är deras snabba återkoppling via mail eller telefon. Har kunder en situation som inte hastar så kan kunder även enkelt boka via tid för transport eller bärgning via formuläret på hemsidan.

Valet till bilbärgningen behöver inte vara svårt eller komplicerat. Är man i behov av en pålitlig, professionell och effektiv bilbärgning i Stockholmsområdet står Janssons Bilbärgning till tjänst – till fasta priser som är billigare än självrisken,

Om företaget:

Janssons Bilbärgning grundades år 2017 i Upplands Väsby.

Hemsida: https://stockholmbilbargning.se/

Kontaktuppgifter:

Namn: Tischa Jansson

Telefonnummer: 08-12144181

Mailadress: Kontakt@stockholmbilbargning.se

"Vi är nöjda när kunden är nöjd"

Av Janssons Bilbärgning AB