Pressrelease från Inredningsshoppen.se
Leva och bo>Pressreleaser

Publicerad 26 okt 2018 09:00

Inredningsshoppen.se lanseras som en ny aktör inom heminredning och möbler

Nu slår en ny portal upp sina portar och välkomnar designmedvetna kunder till sin hemsida. Här hittar du allt som behövs för att inreda ett snyggt hem. inredningsshoppen.se har allt från inredningsdetaljer till stora möbler för alla typer av stilar och rum. Hos oss hittar du allt till sovrummet, köket, vardagsrummet, matsalen, trädgårdsrummet, balkongen och hallen.

Vår hemsida är lätthanterlig och vi lägger ner mycket arbete på att våra varumärken ska visas från sin bästa sida; då kan besökaren förstå inredningsprodukten bättre. Vi jobbar med Sveriges bästa återförsäljare för design och interiör och därför blir vår hemsida något extra för besökaren som kommer att kunna hitta sin stil och dem detaljerna som de just letat efter. Vi har massor av mattor, lampor, matbord, soffbord, sängbord, vinglas, soffor, trädgårdsmöbler och så vidare. Allt bara några klick bort.

Hos oss hittar du mer än 100 000 produkter från över 10 butiker & andra webbshoppar så du slipper leta överallt. Vi samlar alla butiker till en hemsida, enkelt eller hur?

Bästa inredningen på nätet

Vill du veta vad som är den senaste trenden inom inredning eller söker du inspiration till ditt nya utekök, läs vår blogg. Där skriver vi om de senaste inredningstrenderna och ger dig kraft och inspiration att förändra ditt hem.

I och med att vi på inredningsshoppen.se har samlat inredningsbutikerna på samma hemsida så kommer du alltid få dom bästa priserna på modern inredning.

Inredningen

Hur vill du att ditt hem ska se ut? Ja, det vet ju faktiskt bara du, vi vill vara ditt bollplank som kan ge dig idéer och inspiration. Få en skön känsla i ditt hem med inredningsdetaljer och saker från oss. Under kategorin "Inredning" hittar du massa smått och gott som: väggdekorationer, barnrumsdetaljer, textilier, mattor och mycket mer. Att kunna följa säsongen är alltid roligt och vi har inredningen för dig. Vi försöker ge dig verktygen att hitta sakerna som gör ditt hem helt amazing.

När man inreder finns det så mycket olika smak, prova dig fram till din stil. Involvera hela familjen och gör inredningen till en familjeangelägenhet. Man kan göra underverk med lite mattor, gardiner och fina tapeter.

Coola möbler

Vi har dom absolut nyaste och hetaste möblerna på marknaden och du behöver inte ens sätta en fot utanför dörren. När du beställer möbler online hos oss så går det alltid smidigt och lätt till. Vet du vad du vill ha, använd då dem smarta filterfunktionerna för att hitta din möbel.

Visst skulle det vara skönt att slippa en massa trassel och åka runt till massor av butiker för att hitta rätt möbel. Hos oss är den möbeln bara några enkla klick bort, sen får du möbeln levererad inom kort. Inga brutna ryggar eller trötta ben, bara smidigt och lätt.

Sovrummet

VI har 2836 olika sängvarianter på vår hemsida för att du ska kunna hitta vad du letar efter. Filtrera på färg, form, material och varumärket. Du kan också sortera på mest sålda, nyhet, bästa betyg och pris förstås.

Ingenstans spenderar vi så mycket tid som i sängen därför är det så viktigt att du väljer rätt säng för dig, men förutom att den ska vara anpassad för din sömn anser vi på inredningsshoppen.se att den måste vara snygg också. Välj en säng som du kan lita på. Det finns förstås många faktorer som hårdhet, längd och bredd som du bör tänka på; dessutom behöver du också tänka på hur länge du planerar att ha samma säng för olika sängar håller olika länge. Vi rekommenderar att köpa en kvalitetssäng.

I ett sovrum behöver man också rätt belysning; det kan du hitta under fliken sovrum, tryck där på Belysning.

Våra varumärken

Vi samarbetar med Artemide, Artwood, Astro, Ateljé Lyktan, Bernard Schottlander, Bruno Mathsson, Dux, Cane-Line, Carl Hansen & Son, Dux, Fermob, Flos, Grythyttans stålmöbler, Gubi, Jess Design, 1898, Lightyears, Louis Poulsen, Mavis, Menu, Montana, Ox Denmarq, Skandilock, Stolab, String Furniture, Swedese, Tica Copenhagen, Ton, Umpra, Wästberg, Watt & Veke, A2 Designers, Örsjö och så vidare.

Kundkontakt

Vi har som ambition att du ska vara helnöjd efter besök hos oss på inredningsshoppen.se. Därför hoppas vi att du ger oss feedback på kontakt@inredningsshoppen.se så vi kan fortsätta att utveckla vår hemsida till det bättre. Om du undrar något om leverans, betalningar eller liknande, kontakta våra partners direkt.

Säker e-handel

Hos våra samarbetspartners kan du alltid känna dig trygg, dem är till och börja med certifierade av Trygg e-handel, plus att dom flesta erbjuder säker betalning, med Matercard Securecode eller Verified by Visa.

Nu har du hittat bästa inredningsbutiken på internet. Välkommen till Inredningsshoppen.se

Följande bilagor finns för nedladdning:

Pressmeddelande (PDF)
Av Inredningsshoppen.se