Erika Kits Gölevik tipsar om 3 grymma parövningar

Tre grymma övningar att göra med en kompis

Dra med en kompis ut och träna nästa gång!

På köpet har du förhoppningsvis roligare och får ut mer av din träning.

Här tipsar Hälsolivs träningsexpert Erika Kits Gölevik om tre roliga övningar.

All träning är inte rolig. Så är det bara.

Men med en träningskompis ökar chanserna markant.

Oavsett om du tränar med din kompis, partner eller mamma kan ni peppa och sporra varandra genom passet. Dessutom är det ju perfekt att slå två flugor i en smäll, träning OCH umgänge?

LÄS OCKSÅ: PT-Erika: Så gör du skogen till ditt gym

Stärk din core och kondition

Hälsolivs träningsexpert Erika Kits Gölevik tipsar här om 3 roliga övningar ni kan göra var som helst och när som helst. 

I de två första övningarna får du garanterat upp flåset - och stärker din core på samma gång. Avsluta med en skön stretch!

Erika Kits Gölevik

Varje vecka delar Hälsolivs träningsexpert Erika Kits Gölevik med sig av tips, motivation och inspiration inom träning och hälsa på Hälsoliv.se.

Gör: Personlig tränare och yogalärare med helhet i fokus.

Erikas motto: "Rör dig som du vill känna dig".

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

5 nr av ToppHälsa + varma tights från Röhnisch. Köp nu!