Pressrelease från Affingos AB
Hälsoliv>Pressreleaser

Publicerad 19 aug 2019 13:25

Affingos säljer kläder online

Affingos.com har sålt kläder online sedan 2014 med stark tillväxt varje år med över 30.000 nöjda kunder är vi nu en etablerad aktör på den svenska modemarknaden. Med lager och huvudkontor i Stockholm där lager, inköp, marknad, kundtjänst och företagsledning sitter har vi närhet och flexibilitet i vår verksamhet. Samtliga varor vi säljer lagerhålls och packas i vårt egna lager vilket medför att vi kan hålla så snabba leveranstider och hålla hög kvalité på vårt arbete. Vår passion för mode och kläder gör att vi varje dag gör vårt yttersta för att våra kunder skall få tillgång till ett brett sortiment av kläder med hög kvalié till bra priser.

Hos Affingos hittar du det senaste inom mode och fashion! Snygga tjejkläder som speglar dom senaste fashion trenderna runt om i världen. Vi erbjuder ett brett sortiment av klänningar, byxor, jeans, bodysuits, jumpsuits, playsuits, jackor, fuskpälsar, pälsvästar, kjolar, toppar, t-shirts, tröjor m.m. Vi har helt enkelt ett brett sortiment av kläder för alla tillfällen, även om du söker vardagsplagg, festklänningar eller bröllopsklänningar så har vi det i shoppen.

Vi tycker man ska kunna uppdatera garderoben ofta med nya kläder, därför gör vi allt för att ha så billiga kläder som möjligt och erbjuda snygga kläder till ett bra pris och med bästa service.Vi jobbar med europeiska tillverkare och modedesigners av kläder och har alla klädesplagg i shoppen lagerlagt i vårt nya lager placerat i Stockholm för omgående leverans.

Av Affingos AB