Miljonerna bakom ”16 weeks of hell”
Premium: ”16 weeks of hell” är på allas läppar – det tuffa träningsprogrammet som förvandlade pösmunkar till fysiska praktexemplar.
Det började med att en rad kändisar rasade i fettmassa och visade upp sina markerade muskler i press och på sociala medier.
Nu växer verksamheten så det knakar – och miljonerna rullar in.
– Det blir bara större och större. Fler följer programmet och vi får allt fler följare på sociala medier, säger företagets vd Tony Andersson.
Är du redan prenumerant, logga in för att läsa. Logga in
Läs Premium gratis i en vecka
Få tillgång till hela Expressens digitala värld. Alla läsare kan använda den fria provperioden en gång. Därefter är priset 79 kr/mån. Digital tillsvidareprenumeration. Ingen bindningstid – säg upp när du vill.
Genom att klicka på “STARTA PREMIUM” godkänner du Bonnier News AB:s (org.nr. 559080-0917) prenumerationsvillkor för Expressen Premium och bekräftar att du tagit del av personuppgiftspolicy.