De drar in mest av Sveriges influencers
Premium: Therese Lindgren, Hanna Öberg och Bianca Ingrosso.
En rad influencers satsar på att driva egna bolag och varumärken.
Sajten Market har gått igenom hur det går för dem – och de största omsätter mångmiljonbelopp.
– Vi behöver starta i gång grejer själva och inte bara ge bort alltihop, säger Danjal Kanani, som jobbar med Joakim och Jonna Lundell, till sajten.
Är du redan prenumerant, logga in för att läsa. Logga in
Läs Premium gratis i en vecka
Få tillgång till hela Expressens digitala värld. Alla läsare kan använda den fria provperioden en gång. Därefter är priset 79 kr/mån. Digital tillsvidareprenumeration. Ingen bindningstid – säg upp när du vill.
Allt detta ingår:
• Expressen.se och Expressen–appen – obegränsad tillgång till alla artiklar
• E-tidning och korsord alla dagar
• Alla artiklar på skonahem.se, halsoliv.se, levaochbo.se, teknikensvarld.se, mama.nu, alltomresor.se, amelia.se och alltommat.se
Genom att klicka på “STARTA PREMIUM” godkänner du Bonnier News AB:s (org.nr. 559080-0917) prenumerationsvillkor för Expressen Premium och bekräftar att du tagit del av personuppgiftspolicy.