Med start den 3 november kommer H&M och Kenzo lansera en gemensam kollektion som ska säljas i H&M-butiker.
LÄS MER: Här är alla H&M:s samarbeten med exklusiva designer
– Vi ser verkligen fram emot att dela med oss av Kenzo x H&M - en lekfull värld fylld av kreativitet och passion för mode, säger Ann-Sofie Johansson, kreativ rådgivare på H&M.

Grundades av Kenzo Takada
Det parisiska modehuset Kenzo, som grundades 1970 av den japanske designern Kenzo Takada, leds i dag kreativt av Carol Lim och Humberto Leon.
– Vi vill tänka stort, tänja på gränserna och sprida Kenzos positiva energi världen över genom samarbetet med H&M, säger de om samarbetet.
Duons kollektioner präglas av starka färger och livfulla mönster.
Kenzo ägs sedan 1993 av LVMH, världens kanske mest lyxtätaste koncern, som innehåller såväl modejätten Louis Vuitton som champagnehuset Moët & Chandon.
Dubbla priserna på Blocket
Att kunna komma över exklusiva designers alster genom H&M har lockat massorna sedan 2004, då H&M inledde det lyckade kommersiella experimentet genom ett samarbete med Karl Lagerfeld. Trycket på butikerna har stundtals varit extremt, med långa köer och närmast panisk hets att komma över ett plagg.
När H&M 2015 lanserade en kollektion ihop med Balmain var intresset närmast extremt. Kunder köade redan från kvällen innan för att komma över ett Balmain-plagg. Därefter dröjde det inte länge innan plaggen från Balmain–H&M dök upp på Blocket – för dubbla priset mot det i butik.