Personuppgiftspolicy

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer i vår cookiepolicy.

Läs mer
Lars Lindström

DN har noll koll

Ingen Dagens Nyheter i min brevlåda dag heller.
Men än värre: inte en förklaring, trots två löften i telefon i går, vid samtal med kundtjänst, om att DN skulle höra av sig.Ingen återkoppling, bara total nonchalans.
Jag kan förstå att ansvariga chefer är generade över att de inte på sex veckor har lyckats leverera tidningen till min sommaradress.
Jag har ju ändå under dessa sex veckor meddelat DN via webben, ringt kundtjänst fem gånger, mejlat DN och en rad chefer, men INTE EN ENDA GÅNG har någon från Dagens Nyheter hört av sig till mig.
Noll koll på kommunikation.
Noll noll på distribution.
Jag tycker synd om den som ska leverera min DN, som inte får göra sitt jobb. Men att med en nyckel eller liknande  trasa sönder ordet ”DN” på min lapp på brevlådan och låta ordet ”Svd” stå kvar gör inte saken bättre.
Jag får ingen DN för det.
Efter ett liknande scenario förra sommaren började DN skicka TVÅ tidningar varje dag, av någon helt obegriplig anledning. Då funkade en enkel lapp på brevlådan, i alla fall efter en vecka.
Hur svårt kan det vara? Det handlar inte direkt om signalspaning här.
Lägg en DN i min brevlåda varje morgon, det är så prenumeration fungerar.