Aisleyne Horgan-Wallace vet inte vad hon ska göra. Låta ett företag betala sin bröstoperation eller helt enkelt ta pengarna ur egen ficka? Foto: Getty
Aisleyne Horgan-Wallace vet inte vad hon ska göra. Låta ett företag betala sin bröstoperation eller helt enkelt ta pengarna ur egen ficka? Foto: Getty

Företag vill betala glamourmodellens bröstoperation

Publicerad
Ett stort brittiskt företag har erbjudit att betala för glamourodellen Aisleyne Horgan-Wallace andra bröstförstoring. Men modellen är osäker.
- Hon ororar sig över det faktum att någon annan kommer att äga brösten, säger en vän enligt The Sun.
Aisleyne Horgan-Wallace vet inte vad hon ska göra. Låta ett företag betala sin bröstoperation eller helt enkelt ta pengarna ur egen ficka?
Häromkvällen bad hon sina kollegor om råd.
- Hon sa att det är varje tjejs dröm att ha stora bröst. Och om någon går in och betalar, så varför inte? säger källan.

Nackdel

Men det finns också en stor nackdel, enligt glamourmodellen.
- Hon är orolig över att någon annan kommer att äga hennes bröst.
I maj kommer Aisleynes biografi, där hon bland annat berättar om sina förhållanden med Mike Tyson och Jermaine Defoe.
Tills dess ska operationen vara ur världen - och brösten som nya.
Aisleyne Horgan-Wallace vill inte avslöja vilket företag det är som vill förstora brösten på henne.

Tack för att du hjälper oss!

Även om vi alltid försöker skriva helt korrekt kan det ibland smyga sig in felaktigheter. Därför uppskattar vi din hjälp. Skriv i meddelande-rutan nedan vad som är fel i artikeln eller vad du vill klaga på. Vi rättar alla fel och är generösa med genmälen.

Stort tack!

Tack!

Din rättelse har skickats vidare till redaktionen!

En redaktör kommer att läsa din rättelse så snart som möjligt. Tack för att du hjälper oss!

Thomas MattssonAnsvarig utgivare

Jag vill att Expressen ska vara den tidning som är mest generös med genmälen, rättelser samt hur vi redovisar eventuella klander från Pressens Opinionsnämnd.

Expressens ambition är tydlig. I vår "Kvalitetspolicy" slår jag fast att det som publiceras ska vara korrekt. Mitt första beslut som chefredaktör var att införa en fast plats i tidningen och på sajten för korrigeringar. Men vi är människor. Som gör misstag, blir lurade eller stressas till slarv. Det är några förklaringar till fel i medier, men de ursäktar ändå inte redaktionen om någon utsätts för publicitetsskada.

Expressen står bakom de "Etiska regler för press, radio och tv" som formulerats av Publicistklubben, Svenska Journalistförbundet, Tidningsutgivarna, Sveriges Tidskrifter, Sveriges Radio, Sveriges Television samt Utbildningsradion.

"Reglerna är mer av tumregler än en formell regelsamling", konstaterar Allmänhetens Pressombudsman (PO). Vad som är god pressetik måste avgöras från fall till fall och det finns inga exakta svar. Men det är bra att saken diskuteras.

Expressen talar ofta och gärna klarspråk, vi granskar och vi avslöjar; det hör journalistiken till att inte alla kommer att uppskatta det vi berättar. Om du anser att du utsatts för en publicitetsskada är det snabbaste sättet att få upprättelse att kontakta oss: mejla till rattelse@expressen.se eller ring vår nyhetsdesk på telefon 08-738 30 00. Men det går också att göra en så kallad PO-anmälan för att få en pressetisk prövning.


Till Expressens startsida

Mest läst i dag